Welkom bij Apotheek Breukelen

Hier vindt u informatie over de apotheek, en over geneesmiddelen en gezondheid.

Aanvragen en bestellen

Herhaalmedicatie of een medicatieoverzicht aanvragen? Dat regel je snel en eenvoudig met onze Uw Zorg Online app. Voor meer informatie en om direct te bestellen kun je hier klikken.

Ligt mijn bestelling al klaar?

Zodra wij uw bestelling ontvangen en verwerkt hebben ontvangt u een email. Zodra uw bestelling klaar ligt om afgehaald te worden sturen wij u een afhaalbericht per SMS.

Herhaalrecepten die op een werkdag voor 13.00 uur worden aangevraagd, liggen de volgende werkdag voor u klaar. Wij verzoeken u te wachten op uw afhaalbericht. Uw bestelling ligt niet eerder klaar dan dat wij het afhaalbericht sturen.

Ander merk medicijnen ontvangen?

Zoals u in het nieuws heeft kunnen zijn er veel leveringsproblemen van medicijnen.

Zoals u weet vergoedt en bepaalt uw zorgverzekeraar vaak welk merk u vergoed krijgt; welke medicijnen en zorg u vergoed krijgt, kan per zorgverzekering en per keer verschillen.

Daardoor is het mogelijk dat u hetzelfde medicijn ontvangt, maar van een andere fabrikant dan de vorige keer. Daardoor kunnen uw medicijnen er anders uitzien dan u gewend bent.

De meeste zorgverzekeraars maken jaarlijks afspraken over de prijs van medicijnen met specifieke fabrikanten. Dat betekent voor u dat uw zorgverzekeraar bepaalt welk merk medicijn u vergoed krijgt. In andere gevallen vergoedt uw zorgverzekeraar alleen de laagste prijs van een geneesmiddel. Check dus heel goed wat de afspraken en voorwaarden van uw verzekering zijn!

Meer informatie over het vergoedingenbeleid van uw zorgverzekeraar kunt u in uw polisvoorwaarden en hier vinden: https://www.apotheekbreukelen.nl/ander-merk-en-vergoeding/

 

Vragen?

Via email: voor vragen kunt u ons het makkelijkste mailen: Assistenten@ApotheekBreukelen.nl. U ontvangt dezelfde werkdag een reactie van ons.

Via WhatsApp: heb je een vraag? Je kunt ons ook via  WhatsApp  bereiken.

 

Hoe werkt WhatsApp met de Apotheek?

  • Klik hier om WhatsApp te openen.
  • U kunt ons nu direct een WhatsApp-bericht sturen.
  • Vermeld in het bericht uw naam en liefst ook uw geboortedatum.
  • Wilt u ons spreken dan kunt u contact met ons opnemen op ons reguliere telefoonnummer.
  • Een bestelling kunt u het beste doen via Uw Zorg Online. Klik hier

Terug naar overzicht

Track&Trace

Sinds kort maken wij gebruik van een track&trace systeem voor onze recepten. Onderdeel hiervan is dat we u een e-mailbericht kunnen sturen wanneer uw bestelling klaar ligt. Ook wanneer een gedeelte van uw bestelling klaar ligt kunnen wij u een bericht sturen.

In dit bericht staat ook een pincode vermeld. Bij elk bericht krijgt u een nieuwe pincode. Wij zullen u naar deze code vragen als u uw bestelling komt ophalen. De pincode is, naast uw geboortedatum, naam en eventueel adres, een extra check om er voor te zorgen dat wij een bestelling aan de juiste persoon meegeven.

Wilt u iemand anders machtigen om uw bestelling op te halen? Dat kan door de pincode aan die persoon te geven.

Om track&trace goed te laten werken, is het belangrijk dat wij beschikken over een actueel e-mailadres. Wij vragen u bij een bezoek aan de apotheek daarom naar uw e-mailadres. Het is mogelijk dat wij u per mail af en toe informatie sturen over de apotheek of over uw medicijngebruik. Indien u dit niet wenst, kunt u dit bij ons aangeven. U kunt uw toestemming voor gebruik van uw telefoonnummer of e-mailadres indien gewenst uiteraard op elk moment intrekken.

Beschikt u niet over een e-mailadres of wilt u deze gegevens liever niet aan ons geven? Dan kunt u uiteraard uw medicatie gewoon bij ons blijven afhalen. Wel is het mogelijk dat wij u vragen uw legitimatiebewijs te laten zien bij het afhalen van uw bestelling, en dat wij u vragen wie eventueel door u gemachtigd kan worden om uw bestelling op te halen.

Heeft u vragen? Laat het ons gerust weten!

Publicatiedatum: 17-12-2021