Klachten – Apotheek Breukelen – Breukelen ut

Welkom bij Apotheek Breukelen

Welkom op de website van Apotheek Breukelen. Hier vindt u niet alleen informatie over de apotheek, maar ook over geneesmiddelen en gezondheid.

Daarnaast biedt onze website nog een aantal andere mogelijkheden. Zo kunt u uw herhaalrecepten rechtstreeks bij ons bestellen. Wanneer u dit doet op een werkdag vóór 13:00 uur ‘s middags, zorgen wij ervoor dat uw bestelling vanaf 11.00 uur de volgende werkdag klaarligt in de apotheek of de volgende werkdag bezorgd wordt.

Speciaal voor cliënten met Diabetes Mellitus biedt onze website de mogelijkheid om insuline en overige diabetesartikelen te bestellen.
Tenslotte kunt u tevens met al uw vragen en klachten terecht op onze website. Wij proberen hier nog dezelfde dag op te reageren. Heeft u daarna nog vragen? Dan horen wij dat graag!

Klachten

U kunt er wat mee doen!
Heeft u een klacht over uw apotheek?

Praat erover met uw apotheker

Wanneer u naar een apotheek gaat, wilt u graag een goed contact met de apotheker en de apothekersassistenten.
Gelukkig zijn de meeste mensen tevreden over hun apotheek.
Maar misschien bent u over bepaalde zaken minder tevreden.
Hier leest u wat u kunt doen met uw onvrede of klacht over een apotheek. Zowel de apotheker als de KNMP (de beroepsorganisatie van apothekers in Nederland) zijn u graag behulpzaam bij het oplossen van uw probleem.

Wat kunt u doen met uw klacht?

Probeer eerst het probleem te bespreken met uw apotheker. Dit kan ook als u een klacht heeft over een medewerker van de apotheek. Als de apotheker niet weet dat u ontevreden bent, kan hij de klacht niet oplossen.

Komt u er met uw apotheker niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan een klachtenfunctionaris. Die kiest geen partij en heeft geen oordeel. Hij of zij is onafhankelijk. Alles wat u aan deze persoon vertelt, is vertrouwelijk. De klachtenfunctionaris kan bemiddelen. En zoekt samen met u naar een oplossing.

E-mail: bemiddelingapotheken@kpnmail.nl
Telefoon: 06 22 92 16 49
Let op: wanneer u niet meteen contact krijgt spreek dan uw naam en telefoonnummer in.

Komt u er met de apotheker niet uit? En is ook de bemiddeling niet geslaagd? Dan kunt u uw klacht indienen bij de Geschillencommissie Openbare Apotheken. Die doet een uitspraak over uw klacht.

De Geschillencommissie Openbare Apotheken is onafhankelijk en valt onder de Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE).

Vindt de geschillencommissie uw klacht terecht? Dan wordt de klacht gegrond verklaard en moet herhaling worden voorkomen.

Heeft u schade opgelopen? Dan kunt u een schadevergoeding vragen. De geschillencommissie besluit of u hier recht op heeft.

Adressen en contactgegevens

Klachtenfunctionaris en bemiddeling

E-mail: bemiddelingapotheken@kpnmail.nl
Tëlefoon: 06 22 92 16 49
Let op: wanneer u niet meteen contact krijgt spreek dan uw naam en telefoonnummer in.

Geschillencommissie Openbare Apotheken

Postbus 8018
5601 KA Eindhoven
Telefoon: 088 02 29 181
E-mail: info@skge.nl
www.skge.nl

Wat kunt u doen met uw klacht?

Bemiddeling door de klachtenfunctionaris kost niets. Gaat u naar de geschillencommissie? Daar zijn wel kosten aan verbonden. U vindt de tarieven op www.skge.nl.

KNMP
Telefoon: 070 37 37 373

Voor meer informatie:

https://www.apotheek.nl/zorg-van-de-apotheker/klachten-over-uw-apotheek